Ben gebelikten önce kol bacak dahil her yeri alıyordum . En son gebelik testinden önce almıştım. Şuan 31.haftadayım kol bacağımda alınacak tüy yok çok az çıkan var ama onlarda gözükmüyor. Koltuk altı ve bikini bölgesi de artma yok azalma var sanki ayda 1 alıyorum. Karın ve göğüs bölgesinde biraz yoğunlaşma var gibi geliyor fakat almıyorum çoğalır diye bir de rahatsız etmiyor.