Asl90 Nemusto canım kaç haftalıksın bilmiyorum ama şu an önde gitsede son haftalara doğru haftası ile uyumlu hale geliyor çoğu bebek benim oğlumda önde gidiyordu son ayında haftası ile uyumlu hale geldi. Kilosu 4 görünüyordu ama 3700 doğdu ufak sapmalar olabiliyor yani
Cidella Nemusto benim de 2 hafta önden gidiyormuş. Normalde 22+2 idi dün ultrasonda 24+1 çıktı. Doktor yediklerine dikkat et hamur işi,tatlı , şekerli meyveler yeme dedi. İri bebek olur normal doguramazsin yoksa dedi:/
Nemusto zaremamysa maşallahh🧿 ya benim oğlan haftasından ileride çıkıyo 4 hafta falan ama herşeyine bakıldı normal.Şekerimde yok. O yüzden nedenini merak ettim
iremcannn1907 Nemusto 4 hafta mı? Maşallah tosunuma nazar değmesin 🧿 😂 biz bi hafta ileriyiz sadece. Yengem 5.500 gram doğurdu bu arada 🙈😂
Nemusto zeynepin_annesiiii maşşallaaa🧿💙💙 benim oğlan 4 hafta ileride herşeyi normal çıktı ama endişelendim.
ballisiyavrum Hulyaaaa merhaba kuveze girdimi bebeğiniz?bende 34haftama yaklaştım 2800erken doğum olabilir dedi korkuyorum
Nemusto Asl90 canım 31+3 üm ama oğlan 35lerde falan doktor herşeyine bugın tekrar baktı normal diyo şekerimde yok.Aşırı fazls kilo almadım o yuzden korktum
Nemusto Cidella benim gebeliğin basındam beri iki hafta öndeydi daha fasulye kadarken😊 doktorlar onu saymıyo bile
zaremamysa Cidella ben herseyi yedim ama çocuk kemiği ağır geldi yanı sisko bişe çıkmadı açıkçası yanı ne bilim özele gidiyorsanız onlar 3.5 kiloya bile iri diyo yanı bence normal yinede zaten zorlasa kesik atıyorlar her türlü çıkıyor zorlanacak bir durum yok
ZGamze Cidella bana da aynı şeyi söylediler dün şeker yükleme testi Fe normal çıktı ona rağmen tatlı yeme falan dedi moralim bozuldu açıkçası 😔
Cidella Nemusto Benim de hep 1 hafta öndeydi ama bu sefer kilo olarak fazla artmış ondan galiba. Çünkü bu ileride olma durumlarında kol, bacak uzunluğu vs de bakılıyor ya bizimkinin kilosu fazla sanırsam