Tugce0133 akşam üstü biraz suyum geldi akşam da sancılarım vardı çok aşırı sancım yoktu ama yinede acile gitti nstte yüksek çıktı sancılarım o zaman çatı muayenesi yapınca 1 cm açıklık vardı serumlar sancılarımı durdurdular ciğer geliştirici iğne yaptılar şimdi de her hafta kontrole gidiyorum