Tugce0133 34+1 den gidiyoruz, kasığıma giren anı kasılmalar haricinde beni zorlamıyor, ama o kasılan sancı gibi şey sanki dogurcakmisim hissi veriyor 🙄 bebiş de işlerden gidiyormuş detaylı da doktorum 10 Kasım demişti doğum için ama bebek kilolu oldugu için sezeryan da olabilirmis