Minnosannesi38 değişmez bana 12.haftamda yuzde 70 kız dedi sonra hiç değişmedi banada hep erkek senin demişlerdi kız istediğim halde erkege oyle bi odakladılar ki beni kız deyınce bi sey olmuştum kız ıstıyodum hep şükür kızım olcak ama millet işte akıl karıstırıyo sonra kendime kızdım sağlıklı bi kızın olacakmis hep bunu istiyodun milletin dediğine bakıp neden böyle yaptın diye