Semanurozgan Minnosannesi38 17 haftada %80 kız dediler daha sonra 19 haftada 2 doktora daha gitmiştim onlarda kız dedi haftaya detaylı ultrasona giricem değişmemiştir umarım birde 19 haftada detaylı ultrason yaptırdım ordada kız denildi inşallah değişmez
gamzosgamzos Minnosannesi38 13+6 da %100 olarak ogrenmistik kizimin cinsiyetini degismedi yani hatta suan 21 aylık 😀
Ankara_06_ Minnosannesi38 Yok hayır söylememişlerdi, özele gittim doktor kesin gördüm kız dedi yüzde kaç ihtimalle hocam diye sordum ihtimal değil kesin dedi ona göre almıştım.
Minnosannesi38 Ankara_06_ böyle duyunca bende şaşırıyorum öğrenir öğrenmez pempis bi jac bisey de aldım ama hayırlısı olsun
Nzlozkn Minnosannesi38 benim degişti valla 16 da erkek dedi 20 de detaylıda Kız oldugunu ögrendim ama ilkini devlet hastanesi söylemişti sen özele gidiyorsan dogrudur devlet pek umursamıyor
Minnosannesi38 Nzlozkn aynn özele gidiyorum erkek denilip kız çıkanı hiç duymamıştım kız denilip erkek oluyor diye biliyordum ama sizinki de öyle olmuş hayırlısı olsun ama tek sağlıklı olsunlarda bebislerimiz
Zgenes Minnosannesi38 Canım senin bebeğin kız ultroson resminden bile belli 🤗 ben degiscegini sanmam boşver sen erkek diyenlere 😅
Ankara_06_ Minnosannesi38 Öyle hayırlısı olsun inşaAllah sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil kızda olsa erkekde olsa bizim evlatlarımız.
Cansel22 Minnosannesi38 13te erkek dendi 16da gittim kiz gibi onunde kordon var dendi hâlâ öğrenemedim bekliyorum detaylida ogrenicem sanırım
Eylul2797_ Minnosannesi38 ayy bu cevre insanı bunaltıyor doktor ultrason la bakıyo söylüyor onlar hislerine güvenerek doktordan net konusuyolar😂😂
Minnosannesi38 Eylul2797_ birde böyle duyunca önce kız denilip sonra erkeğe dönenleri bende tereddudde kalıyorum vala
Minnosannesi38 Elanurgvn61 amin inşallah hepimizde sağlıkla kucağımıza aliriz insallah yavrularımızın
hilalmevsim_3467 Minnosannesi38 bende 16 da öğrendim 14 te belli oldu aslında ama net olsun diye bekledi doktor partimi bile yaptım değişmez artık diye düşünüyorum.