Senaasd Dilekcnkn Hadi İnşallah benimde evde sancılarım var ama hastanede gram yok anlamiyorum doktor keyfi yerine şuan gelmeye niyeti yok gibi 🤭
Dilekcnkn Senaasd Aynı yemin ederim resmen yalancı durumuna düşüyor gibi birşey oluyorum her doktora gidişimde hocam karnım çok sert oluyor diyorum bakıyor yoo iyi diyor 😂 evde ağrıdan ölüyorum gidiyorum nst ye öyleee güzel ki 😂😂
Senaasd Dilekcnkn Ay tam olarak öyle evet sabaha kadar sancidan kasılmasindan uyuyamadiim gittim karnın yumuşak demesin mi doktor 🤓
ogretmen_anneee Senaasd ıspanak bebeğe kilo öu yapıyor canım . Nasıl tüketiyorsun yemeğini çok sevmem de :)
gozde3592 Senaasd oyyy maşallah bizde en son 18 de 1163 dık bur hafta sonra gidecez(32 de) bakalım kaç olduk🥰🙏🏻
mercanmeb 34 de 2780di haftaya 36 ve tekrar gidicem her zaman kilo alışına göre hesapladığımda tahminen 3150 3200 civarında olacak
mommasBoys Senaasd maşallah canım seninki tombiş olacak galiba 🥰 bizim kontrolümüzde Perşembe günü 35+3 oluyoruz bakalım kilosunu merak ediyorum bende ☺️
Mrvweeeeee Rukensema gelismemis son gittigim haftda 39da alalim dedi istersen bekleriz dedi 1 hfta daha bn bklemk istemdm riske atmadim