Ikizdeniz Mrvweeeeee son gun yani sezeryandan hemen once bakildi 3400 dedi ama eksik yada fazla olabilir dedi eksik cikti baya bi
Uyumsuzzz 35.haftada 2300 kiloydu mini oğlum doktora zayıf mı dediğimde hayır bünyene göre normal ve daha önünde haftalar var dedi 😇
birmavihikayesi Uyumsuzzz aynı haftada ve kilodayiz ama benim doktorum cok zayıf gelişmemiş karın çevresi çok küçük dedi 1 hafta sonra gel sezeryana alabilirim dedi bende başka doktora gorunucem yarın çok tuhaf
balbocegim27 Ezgiii11 iyi bence benimki önde gidiyor du 23+1 de 642 gram di seninki haftasıyla uyumlu
Dilekcnkn Senaasd Bizim 36′da 2569 kiloydu 35 haftalıkken doktor zayıf kaldığını söyledi şimdi 37 haftalığım haftaya gidicem birde sanırım ultrasonda 2 hafta geride gözüküyor umarım 3 kilo yakın olur
Mrvweeeeee Dilekcnkn bnm de ilk gebeligimde 2 hafta geridendi 39da sezeryan oldum 3080 dogdu mersk etme seninde 3u gcer daha erken
Dilekcnkn Mrvweeeeee Valla erken mi geç mi bilmiyorum artık sıkılmadım da değil 😂😂 bir an önce doğsun istiyorum rahime baskı fena doktor 3. Gebeliğin belki erken gelebilir dedi birde suyum fazla bakalım ben haftaya doğururum diye düşünüyorum 😂
Mrvweeeeee Dilekcnkn genelde suyu fazla olanda kilolu olur aslinda benm ablaminda oleydi yer oldugu icin baya bebek kilo almis tosun gbiydi masallah😃 herkesin farkli oluyo demekki
Senaasd Dilekcnkn Hadi İnşallah benimde evde sancılarım var ama hastanede gram yok anlamiyorum doktor keyfi yerine şuan gelmeye niyeti yok gibi 🤭