al-26 Sedanur54 benim de hamilelikte hiç olmadı 30 kilo ile tamamladığım halde ama doğumdan sonra hızla kilo verdikçe çatladı birde sönmüş balon gibi oldu ya 😂 umarım sizin olmaz ben suan eski kiloma döndüm ama eski vücut yok heryerim hamur gibi ve çatladı da
Sedanur54 al-26 ayy ben sadece 5 kilo almışım 8 aylikim daha alirmiyim bilmiyorum boyum uzun zayıfım çok yememe rağmen bide diyolar ayy senden o çocuk fare gibi cikicak nasıl bakıcan sinir bozuyorlar
tlnnlt Sedanur54 bende 7 aylığım hiç yok son 15 günde oldu diyen çok duydum yinede dikkat etmek lazım
al-26 Sedanur54 sizin aldığınız kiloyla çocuk ne alakaymış 😂 amaaan boşverin herkes bişey söylüyor 2 yaşında kızım hala daha karışanım bitmez hehe diyip geçer kendi bildiğimi yaparım .
Uyumsuzzz Sedanur54 demekki bünyeyle alakalı bende 53 ile hamile kaldım şuan 37+6 ve 66 kiloyum bende aşırı yiyen biri değilim
Sed22-09 Sedanur54 bana kalırsa da tamamen bünye az değil yani baya kilo aldım ben ama doğumdan sonra hiç kilom kalmadı 55 kilo ile hamile kalmıştım 73 74 kilo ile doğuma girdim çıktığımda 57 ye düşmüştüm
Deniz1990 Sed22-09 Ah canım bende 53 kilo ile hamile kaldım bende cok aldim hemen gidiyormu dogurunca 😀
Bircan221016 Sedanur54 normal . Hamileligimde 20 kg almama ragmen hic catlagim olmadi sukur . Insallah sizinde olmaz
Taze1anne Çatlak oluşumu nasıl başlıyor? 27.haftama girdim göbek deliğimin etrafında sanki çook hafif şekilde beyaz çizgiler olmaya başlıyor gibi iyice elimle falan karnımı gerince görebildim. Çatlıyor muyum acaba 🙄
Sarew Sedanur54 36. haftaya kadar çatlamadım diye sevinirken 2 gün içerisinde çatlamam peki 🤭🤷🏼♀️Doğum yaptım ve zannettiğimden de fazla catlak var.
Deletedmom623737 Sedanur54 8 aydan sonra da birden görüle biliniyor çatlak kremi kullan bol bol nemlendir arkadasımda da hiç yoktu 8 aydan sonra basladı
Deniz1990 Sedanur54 39+3 olduk cok sükür bir tane çatlağım yok çok zayıf kaldım hamile çokta kilo aldım sanırım bu bünyeden bünyeye değisiyor. 😍
mavisahinn Mrvweeeeee malesef oluyor ilginç bi şekilde bende çok şaşırdım hiç çatlağım yoktu benimde karnımda falan bir iki tane bacağımda vardı sadce doğumdan sonra kalçam bacaklarımın arka trafında birsürü çatlak oluştu 😳
Masal53 Deniz1990 normal doğum yaparsan bebek çıkar çıkmaz karnın sönüyo benim öyle oldu bebek çıktı karnım gitti 😄😄😄
Masal53 Sedanur54 valla ben 2 3 çatlakla doğuma gittim doğumdan sonra zayıfladıkça tüm çatlaklar meydana çıktı şimdi çatlakları saysam 20 30 çıkar
Deniz1990 Masal53 Ay inşallah canım ya normal olcak bir sorun cıkmassa inş ama herkes diyo karın kalıyor bi süre fln korkuyo insan ☹