Dilekcnkn Sedanur54 3. Gebeliğim karnımda bir tane bile çatlak yok canım bacağımda oluyor ama o bekarken de oluyordu 😊
HilalYlmz Sedanur54 39 olduk bugün benimde çatlağım hiç olmadı oysa ben çok çatlarım diye bekledim baya zayıf hamile kaldım 12 kg aldım
Sedarif Sedanur54 normal benimde hamilelik boyunca hiç çatlağım olmadı ama doğumdan sonra göğüslerim sütten şişmesi sebebiyle çatlak oldu 😊😊
Durunas Dilekcnkn İç karnın geniş ve kalcan büyüyo genelde dimi bendede yok göbeyimde kalçamda var sadece nekadanda şanslıyız göbegin yok diyenlere inat 😂🤣🤷♀️
Sedanur54 Uyumsuzzz 50 kiloyum 5 kilo almışım sadece okadar da yemek yiyen insanım 33 haftalık hamileyim birde
Aycaaa571 Sedanur54 maşallah iç karnınız geniştir 7 haftalığım sadece bacaklarımda var karnımda göğsümde yok
Mrvweeeeee Sedanur54 bnm ilk gebeligimdede olmadi bundada 8 ayligim olmaz herlde bu satten sonra dogumdan sonra nie olsun olmaz
mavisahinn Mrvweeeeee malesef oluyor ilginç bi şekilde bende çok şaşırdım hiç çatlağım yoktu benimde karnımda falan bir iki tane bacağımda vardı sadce doğumdan sonra kalçam bacaklarımın arka trafında birsürü çatlak oluştu 😳
Uyumsuzzz Sedanur54 demekki bünyeyle alakalı bende 53 ile hamile kaldım şuan 37+6 ve 66 kiloyum bende aşırı yiyen biri değilim
Sed22-09 Sedanur54 normal canım bünye meselesi 3 ay oldu doğum yapalı hiç çatlağım olmadı hemde 20 kilo almıştım hamilelikde
honeyland Sedanur54 değişik bir şekilde kalçamda çatlak oluşmuş göbeğimde değil benimde 🤦🏽♀️ 34 haftalık hamileyim
Sed22-09 Sedanur54 bana kalırsa da tamamen bünye az değil yani baya kilo aldım ben ama doğumdan sonra hiç kilom kalmadı 55 kilo ile hamile kalmıştım 73 74 kilo ile doğuma girdim çıktığımda 57 ye düşmüştüm
istanbullugelin34 Sedanur54 hee öyle bir dedin ki normalmi falan diye şukret iste olmamiş benimde olmadi son haftalardayim hep bakiyorum ama catlak yok çok şükur
Halimea Sedanur54 bendede yok aman olmasında istemem çatlak ya🤦♀️ bende 2 evlatlarımı dogurdum catlagım yok simdi kızimda, karnım da olucam gjbi duruyo 😥 cıkarsada kızımın hatırası olur 🥰