8 sene önce genetik tarama ile kanama pıhtılaşma bozukluğum olduğu belirlenmişti. İlk teşhiste coraspin kullandım, gastrit çıktığı için, ecopirine geçtim, sonra mide kanaması geçirdiğim belirlendi. Karum ilaca geçmiştim ki hamile kalınca ki 3-4 haftalıkken öğrendim. Durumumdan dolayı reglin geçmesini takip eden 2. Günde test yapmıştım. O andan 20 küsüre kadar 4000 lik enox iğne kullandım. Sonrasında 6000 lik enox iğneye geçtim. 35+6 dayım ve pazartesi kalp damar cerrahımda kontrolüm var. 8000 liğe çıkabilirim ya da doğuma kadar sabah akşam 6000 lik iğneye geçebilirim.