tcasl Hiranurumm bende öyleydim canım eşim birer litrelik siseler aldı salonda hep basucumda durdu gordukce içtim iyiki de alıştırmisim kendimi çünkü doğumdan sonra süt yapması için sürekli içmek gerekiyo
tcasl Gzde_14 aynı bende öyleydim bazen hiç icmiyodum bile unutuyodum ama dediğim gibi yaparsan insan alisiyo şimdi günde en az 3 litre iciyorum tutamıyorum kendimi 🤭
Gzde_14 tcasl korkuyom daha yeni korktum 2 bardak ictim çocuguma bisry olur diye anne olmak ne kadar zor
tcasl Gzde_14 zorluğu sadece ona bişey olucak korkusu yoksa gerisi o kadar hallediliyo ki uykusuzluk bile yormuyo insanı sağ salim gelsin gerisi bi sekilde hallediliyo
Selin12- Hiranurumm suyun içine limon sıkıp icmeye deneyebilirsiniz tabi tansiyon probleminiz yoksa benim olduğu için ben bu şekilde içemedim ilk bir kaç gün rahatlamış ti