Hiranurumm canim benimde öyleydi kac litre içtiğimi bilmiyordum biliyorsunuzki fazlasida bebegi zehirler azida susuz bırakır, en iyisi yanına 1,5 litre su al ve gozunun onune koy surekli icmeye çalış ilk zamanlar içemiyordum şimdi cok rahat içiyorum evde adim damacana oldu yani ice ice bi hal oluyorum fazlasini kaçırmamak icin zor tutuyorum kendimi 🙈🤦🏻♀️😂