Sda Allahın izni ile herşey yoluna girer canım. Nifyt testi annenin kolundan bir kan alınıp bebeğin dna ları ayrıştırılarak yapılan bir tarama testi. %99.7 güvenilirlikliymiş. Kesin tanı koymuyor. Ama herkese yapılmıyor diye biliyorum. İnternetten araştırmalarıma göre 1/100 ve 1/2500 arasına yapılıyormuş. Ama dediğim gibi bunu ben araştırdım yanlışta olabilir. En doğrusu güvenebileceğiniz bir doktor bulup en dogru kararı onunla birlikte vermeniz olur. Dediğim gibi üçlü testin güvenilirliği %65 olduğu için hemen kendinizi yıkmayın nolur🙏İnşallah hayırlı iyi sonuçlar alırsınız🙏 Bizi de haberdar edin sonuçtan lütfen.