Sda görmemiştim bende🤔 bizim ikili test sizinkinden daha riskliydi 1/45 ti, başka doktora daha gittik tekrar yapsam bile testi sonuç değişmez yine aynı çıkar ama bu testlerin yanılma payı çok yüksek ayrıca 1/45 demek oluyor ki sizden doğacak 45 bebekten birinde olma ihtimali olduğunu gösteriyor dedi. Sizinki 80 bebekten birinde ihtimal. Böyle söyleyince biraz olsun içim rahatlamıştı ama sabah akşam araştırıyordum. Herzaman gittiğim doktorum da ikili test üçlü ve dörtlü teste göre daha güvenilir o yüzden nasıl olsa bebeğinizi herşeye rağmen istiyorsanız gerek yok bunlara dedi yapmadık😊 Detaylı tarama da da bi problem çıkmadı çok şükür🤲🏻🙏🏻 Rabbim içime su serpti, inşallah sağ salim kucağımıza alırız🤲🏻 Siz de içinizi rahat tutun😊