Nebyaa ilaç içememek. Migreni olan bi anne adayı olarak çok süründüm. Kanal tedavisi olmam gerekti adrenalinsiz anestezi yapıldı hamile olduğum için ve hep hissettim. İlaç önemli gerçekten 😁 çok mide bulantıları yaşamadım kabızlık ve sürekli aç olmak bu ara beni üzüyor 😒