istanbullugelin34 nslhnyldz himm bana önde demislerdi ama önemli degilmis arastirdim ben sadece bebegin hareketlerini çok hissedilmiyomus ama ben gayette güzel hissediyorum
Emirerdem istanbullugelin34 eve aşağıdaydu benim Rahime çok yakındı bir ara kapatmıştı bu yüzden de kanama çok yaşadım hasyane de yattım. Ama elhamdulillah geçti düzeldi kuruldum
istanbullugelin34 Emirerdem himm önde dediniz diye şasirdim çünkü önde asağıda bebeğin önünde demek istediniz sanırım simdi anladım ben ön duvarda olarak algıladım da benimki ön duvardaydı çünkü karın duvarında yani antior mu öyle bisey diyolar tıpta
Emirerdem Gizemmihra 12. Hafta dw başladı bir kaç hafta az az devam etti sınra kanama durdu ama risk devam ediyordu. 30. Hafta da eşi çıkmıştı yukarı