Fundabshn Kızlar bebek arabası tercihiniz hangi markadan yana oldu çok pahalı birşey istemiyorum böyle uygun fiyatlarda kaliteli bişey varsa yardımcı olursanız çok sevinirim 😊
Rmyssa Fundabshn https://ty.gl/5zq86mi0ww Bunu aldım ben canım puseti ablam verdi travele gerek duymadım o yüzden kış bebeği olacak seneye yazın kullanırız artık ☺️
Ozlem23 Fundabshn ben joie litetrax 4 aldım eğer bekleyebilirsen Şubat indirimini bekle derim çok iyi dusuyo 1200 kişide mi ne almıştık geçen Şubat’ta
Fundabshn Rmyssa Çok güzelmiş ama benimde tek korkum tredyoldan almak aslında hani nasıl çıkar diye endişelerim var açıkcası bide bana set olarak lazım 😊
Parsss Rmyssa kışın neden kullanılmaz diye düşünüyorsunuz sonucta hastaneye gıdılıyor ne bılıö bı avm ılla gıdılıyor bıyerlere kışında aynı şekılde kullanılıyor kı bebek arabası
_asyam_ Ben yoyko city aldım internetten ama iade edicem. Çok büyük ve ağır geldi bana. Boyum 1.72 ama yine de çok yüksek ve oturma yerinde ayak koyma kısmı ayarsız iade etmeyi düşünüyorum. Ben de şuan yeni araba araştırmaya başladım.
Busranze97 Fundabshn canm biz hepsi burada dan Ayhan çocuk satıcısından aldık bugün geldi daha ben beğendim baya travel sistem ama set halinde yani puset park beşik araba port bebe falan var Instagram da da bakabilirsin Ayhan çocuk baya memnuniyeti vardı
NBA Ozlem23 bende o markanın aynısını kullanıyorum siz pusetle beraber mi aldınız ben puset almamıştım 850 TL di o zaman pusetle beraber 1100 dü
yildizz13 Ben kraft time x aldım gayet hafif ve kullanımı kolay. Ama e bebek kendi travel sistemi bebek arabası da güzel kardeşim kullanıyor.
Asyamira Fundabshn Joie brisk LX aldık baston bebek arabasi olmasına rağmen puset takılıyor pusetini de Joie gemm aldık aynı zamanda oto koltuğu. Normalde şuan puset ve araba birlikte 2300 TL gibi bir rakama denk geliyor indirim doneminde 1700 gibi bişeye almıştık ☺️ 2 aydır kullanıyoruz çok memnunum ikisinden de 🙏☺️
Fundabshn Asyamira Gerçekten çok iyi fiyata almışsınız inşallah bana da öyle indirimler denk düşer bakacağım bebek arabasına teşekkür ederim 😊😊
Lulikli Asyamira ben de böyle bi şey düşünüyordum inşallah ebebeklerde gidip deneme şansı bulabilirim. Çok teşekkürler faydalı yorumunuz için 😊👍🏻
elifkrsbn Fundabshn henüz daha kullanmadım ama kullanıcı yorumlarını ve eşimde bebek mağazası çalışanı olduğu için müşteri deneyimlerinden yararlanarak onu almaya karar verdim tercih sebebim öZellikle hem kabin boy hemde travel olmasıydı