H_myra1 zilan567 nasibi varmış demekki hayırlısı olsun hakkınızda ben 6 yıl korundum bir sorun yaşamadım 2 dogumumdan sonra bie türlü taktırmak nasip olmadı bende şimdi 3.hamileyim kaza kurşunu 😅