zilan567 Merhaba kızlar 2. Kez happy mom a merhaba Ama planladığımız birşey değildi… Sprialim kaymış ve 7 haftalık hamileymişim kızım daha 1 yaşında… Psikolojim alt üst oldu. Benim gibi olan var mı😕 bu arada 9 ay olmuştu sprialımı takalı.
H_myra1 zilan567 kontrollerinize gidiyor Muydunz siprl için bazen kayabiliyor çünkü bende siprl ile 6 yıl korundum arada kontrole gidiyordum kayma yada vs gibi nir durumla karşılaşmamak için
ESHB ESHB aynen aynen :) ben de ilk aylar çok ağladım. Bebeğime bakıp bakıp ağlıyordun ihanet etmişim gibi aldırmayı bile düşündüm o psikolojiyle ama eşim çok güzel destek oldu. Zor olacak ama hayırlısı diyelim. Kendimi hazırladım
2prens1prensesannesi7 Bende 15 güne doğum yapacağım spiral taktırmayı planladık nasıl kayıyor bununla beraber doğum kontrol hapı kullansak olmaz mı
zilan567 2prens1prensesannesi7 bende bu doğumdan sonra sprial + doğum kontrol hapı + prezervatif le korunmayı düşünüyorum 🤷🏻♀️
Sedamamiasya zilan567 canim onun öyle demesine bakma arada gitcen ben spralimdrn süpheliyim kaymis olabilir deyip komtrol etcen
zilan567 H_myra1 taktırdıktan 1 ay sonra kontrole gittim hiç Bi sorun olmadığını söylediler senede bir defa kontrole gelmemi söylediler ama senem dolmadan bu durumu yaşadım.
Xxxseliiiin zilan567 buna rağmen plursa helal olsun deyip doğumda bebeğe azminden dolayı plaket verilmeli 😂😂😂
H_myra1 zilan567 nasibi varmış demekki hayırlısı olsun hakkınızda ben 6 yıl korundum bir sorun yaşamadım 2 dogumumdan sonra bie türlü taktırmak nasip olmadı bende şimdi 3.hamileyim kaza kurşunu 😅
Sedamamiasya zilan567 olsun Allah bagislsin olacagi varmis nasibinde. Beraber büyür giderler canim dert etme. Benim kizimda tam 2 yasinda 14 haftalik hamileyim
zilan567 Sedamamiasya çok şükür üzülmüyorum ama çok şaşırdım daha o şoku atlatamadım bende artık o düşüncedeyim. Beraber büyürler. Demekki Nasibimizde varmış bu dünyada yiyecek ekmeği varmış. Rabbime şükürler olsun yine 🤲🏻