Anne47 canım ben bi yerde okumuştum nerde olduğunu hatırlamıyorum ama destekli sütyenlerin süt kanallarının düzgün bir şekilde oluşmasına engel oluyormuş. Ben tüm gün evdeyim ve hiç takmıyorum. Sadece bi yere gideceğim zaman takıyorum. Bende eskiden gece bile takardım ama artık duramıyorum çok sıkıyor.