HandeErylmaz merak etmeyin ben 6 kez narkoz aldim ikisi dogum en kolayiydi uyuyup uyaniyorsun biraz semelik oluyor uyaninca o kadar narkozdan korkmayin sure kisa oldugu icin az veriliyor uyanirken biraz sanciniz oluyor agri kesici yapiyorlar hemen cagirsin yakinlariniz hemsire yaptirsinlar