HandeErylmaz Kızlar selam 36+2 deyim 10 gün içinde zorunlu sezeryan olucam genel anestezi olmam gerekiyor. Ben uyumak istemiyorum Korkuyorum siz de böyle korku yaşayan var mı
metehaninannesiii HandeErylmaz ben genel anestesi oldum iyi ki de genel olmusum korkma bence agrim sizim olmadi
Evelynn HandeErylmaz neden korkuyorsun ? Bende genel anestezi aldım bir kere. Doğum değildi ama neyinden korkuyorsun.
bebisim-_00 HandeErylmaz 6 gün sonra genel anestezi ile Sezeryan dogumum var 38+3 de seninki az erken gibi haftası sadece ben kendiminkine bile erken diyorum. Hiçte korkmuyorum içim ferahladi.spinal iğnenin yan etkisi falan beni daha çok urkutuyo normal doğumun canından can gitmesi kadar sancısı daha zor geliyor
Evelynn HandeErylmaz başta bir iğne yapıyorlar başın dönüyor sonra bi iğne daha küt uyuyorsun. Hiç bir sıkıntı olmuyor. Bence bunu kendine ağırlık yapma. Gözünü korkutma.
bebisim-_00 HandeErylmaz niye uyumakta ne varki hiç ameliyat geçirmediniz heralde ben 2 kez ameliyat geçirdiğim için bana basit geliyor
HandeErylmaz bebisim-_00 çok ßükür geçirmedim. İlk doğumum sanırım hamilelik psikolojisinin de verdiği duygusallıkla düşündükçe korku sarıyo içimi
Emelcmn HandeErylmaz Hemde ne korku dünyada en korktuğum şey genel anestezi almak bayılmak ya bayılırm uyanamazsam ya korkudan bayilamazsam saçma sapan şeyler düşünüyorum ama ne yapicam bu çocuk nasıl doğacak hiç bilmiyorum inan çok korkuyorum cook
Emelcmn HandeErylmaz Kimse anlamıyor. Herkes ne var ki diyor ama aklımdan neler neler geçiyor kimse bilmiyor
Tugbahsen Benim ilk sezaryen de belden uyuşturdular ama midem çok bulandı nabzım yükseldi yine uyuttular beni mecburen. Bu sefer bakalım nasıl olacak bende korkuyorum bu defa 😔Allah yardımcımız olsun