gzmsda benim de oğluşum olacak kısmet olursa ve ben de istiyorum oda takımını almak. Özel bir odası olsun istiyorum evet illaki bir yıla yakın yanımızda uyutacaz ama yine de eşyalarının olduğu bir oda olması daha mantıklı geliyor sonuçta bir birey bebişlerimiz de . Alırsam bile Montessori tarzı bir yatak almak istiyorum. Büyüdükçe kullanılabilir en azından. Hem anne yanı zaten olcak . Montessori daha mantıklı geliyor bana