gzmsda Ben yapıcam kısa süre sonra. Küçük odamda evlenirken aldığım düz beyaz 3 kapılı dolabım vardı, ikeanın eski bir modeli. Şimdi ikeadan 3 çekmeceli şifonyer birde beşik alacağım. Beşiği koyacağım duvara silik bir duvar kağıdı, diğer duvarları beyaz düşünüyorum. Renksiz bir oda hayalim var. Oyuncaklarla renklensin istiyorum. Umarım hayalimdeki gibi olur. Ayrıca bence imkan varsa bebek odası basit birşey de olsa yapılmalı diye düşünüyorum.küçük bir bebekte olsa sonuçta bir birey ve kendi alanı olmalı. İlla ki kocaman oda takımları almaya gerek yok. Büyüdükçe güncellenicektir zaten. Bana da tam tersi oda takımı almadığım için söyleniyorlar.Ben böyle seviyorum ve tercih ediyorum deyip susturuyorum kim olursa olsun.