KyrNeriman Çok şiddetli ise hemen acile git derim canım benim genel de karın bölgem çok ağrı yapıyordu duramayacak gibiysen hiç bekleme çünkü doktorların bana dediği gibi tüp patlarsa iç kanama riskin olabilir bir tanıdığım var gitmedi doktora dış gebelik yüzünden tüplerini aldılar benim gebeliğim yeniydi erken teşhisti o yüzden iğne ile atlattım geç olunca ameliyatla tüpleri alıyorlar bu ikilem de kalmak çok zor seni çok iyi anlıyorum bence ya bu akşam ya da yarın sabah betana tekrardan baktır derim veya muayne ol başka bir doktor da tüm dualarım seninle canım