KyrNeriman 4+4 gebeyim degerim 2527 doktorlar alttan muayenede kesenin suan gozukmesi gerekiyor diyor ama goremediler dis gebelik olabilr dediler yats verdiler benm kizim var suan birakcak kimse yok diye kalmadim bu durumu yasayan varmi
Papatya-Kokusu KyrNeriman haftanız daha erken bekleyin biraz daha değerinizde ufak biraz daha artsın geç döllenme olabilir normalde vajinal görülür ama geç döllenmeyse görülmemesi normal
Rmystha KyrNeriman benim 2934 olmasına rağmen gözükmedi şuan dahada yükseldi beta hcg zar zor minnacık bişey gözüktü tırnak ucu kadar yani görüntü net değildi
Ceysii01 KyrNeriman kese bile görmemisler neye göre dis gebelik haftaniz cok cok kucuk sakin işlem olmayin görseler neyse diycem ihtimale gore suan ne yapicaklar anlamadim
Dilose KyrNeriman canım ben oğlum da ilk test sonucum 8867 çıktı doktor dedi kese var bebek yok bende özele gittim baktı hemn bebeği de gördüm kalp atışını da duydum sende korkma başka doktor a görün hem daha küçük benim 6 haftalık olmuştu
Papatya-Kokusu KyrNeriman bende yatmazdım sanırım hastanede bekleyin birkaç gün sonra gidin inşaAllah görürsünğz ❤️
M-r-v KyrNeriman canım bana da 3 bin değer de dış gebelik dediler bekledim bi hafta falan tekrar gitti kese ondan sonra göründü bekle bence
Fundabshn KyrNeriman Aynı durumu bende yaşadım ama yatmak istemediğim için önüme bi sürü kağıt getirip imza karşılığında hastaneden çıkabileceğimi söylediler bende imza atıp çıktım ve hiç vakit kaybetmeden ertesi gün kendi doktorumda kürtaja girip hemen ardından dış gebelik iğnesi vurulup gebeliğimi sonlandırdım ve üç ay kadar bir süre içerisinde tekrar hamile kaldım şuanda çok şükür 26 haftalığız 🤲🏻 Rabbim herkesin yardımcısı olsun inşallah sizede çok çok geçmiş olsun 💕
akgun_cigdmmm KyrNeriman Ben iki kere dış gebelik geçirdim betam bir inip bir çıktı keseyi görmediler bir dış gebelikte 20 gün hstanede yattim ötekinde 21 gün yattım iğne ile kesem eridi kürtaj oldum İnşallah kese görünür Allah yardımcınız olsun
KyrNeriman akgun_cigdmmm sizin degeriniz kaca cikiyordu en fazla mesela bana agrin varmi falan dedi agrim yok degerm 2 gun once 1109 du bugn 2527
akgun_cigdmmm KyrNeriman Değerleriniz çok normal ilerliyor bence benim değerim 2 haftalık hamileyken 6000 ndi 2 gün sonra değerim 3.000 oluyordur 2 gün sonra 7.000 oluyordu çok dengesizdi Değerlerim üstelik kese de görünmüyordu çok afedersiniz WC ye gidince kahverengi leke geliyordu eğer lekeniz yoksa korkmayın derim ben bugün 5.000 le gördüm kesemi 5 haftalık hamileyim şu an değerlerinizi takip edin derim
Mucizecim KyrNeriman aslinda iki katına çıkmış değerin bir kaç gün daha bekle ama kendini takip et riske atma
Fundabshn KyrNeriman eğer dış gebelik şüphesi varsa beklemek kesinlikle iyi değil haberiniz olsun, Annede mide kanamasına kadar büyük yaralar açabiliyor o sebepten dolayı bence geciktirmeyin doktora başvurun derim tekrardan çok geçmiş olsun rabbim şifa versin 🤲🏻
Evelynn KyrNeriman bence ne olursa olsun yatın. Gerekirse eşin beklesin diğer bebeğini. Dış gebelik iki tüpünde alınmasına kadar hatta annenin hayati tehlikesine kadar gidiyor. Doktor doğru söylemiş 1500 değer ve üstü muayenede gözükmesi lazım. Yani belki görememiş olabilir tekrar bakar zaten ama yatışın yapılsın. Benimde 3 bin küsurlarda kanamam oldu doktor baktı göremedi sonra bir daha bakınca gördü.
KyrNeriman Evelynn aslımda yatis yapacaktm ama bikac doktor da toplandi kararsiz kaldilar bnde kalmak istemeyimce en ufak agri leke olursa hic beklme gel bunlar olmazsa 2 gun snra gel beta bakip tekrat muayene edelim dedi.