Kygll-6 İllet bişey gerçekten bende bir aydır var geçmedi tek kullanımlık toz ilaç vermişti iki kere gram fayda yok doktorm sadce bol su iç 4 lt kadr diyor da ben 3 lt zor iciyorm geçmiyor ağrı yapıyor kasiklarima şuan 14 haftalık hamileyim idrarim az geliyor zor bsy ya valla ama beyaz kuru dut al canm baharatcidan onu kaynar suda demle iç banada burdan biri önermişti bugün yapıp icicem bende faydası oluyormuş