Dlktds11 34 haftalıkta doğum yapan varmı arkadaşlar… Ben 10 gün sonra 34 haftalık olucam ve bebeğin suyunda azalma olduğu için acil doğum dedi dr
HKE Dlktds11 Dlktds11 Bence başka bir doktorla daha görüşün. Banada 35. Haftamda bebeğin suyu azalmış ve kilo almıyor alacağız dendi. Başka bir doktora gittim. Ondan başka bir de riskli gebelik uzmanına gittim. Hiçbir sorun çıkmadı. 3 haftadır 3 günde bir kontrole gidiyoruz . Aldırmadım. Doktorumu değiştirdim. Şu an 38+4 teyim ve son kontrolümde doktor bebeğin suyu artmış dedi. Bundan sonra mümkün değil kilo almayacak demişlerdi kilo aldı.🤷🏻♀️ Sakın kendinizi korkutmayın. Ama mutlaka başka doktora görünün tek doktorla kalmayın.
SlmMlk Dlktds11 Ben yaptım benimde suyum geldiği için acil sezeryana aldılar bebeğin kaç kilo bide ciğer geliştirici iğnelerinizi oldunuz mu ?
Tospiikkk Dlktds11 Benimde haftam 34 ve benim de suyum sınırda 30. haftadan beri suyum sınırda ilerledik çok şükür bugüne kadar geldik ama bugünkü kontrolümde doktor dediki suyun iyice sınırda muhtemelen 36 gibi bebeği alırız hatta ozamanı görebilir misin bilmiyorum dedi çok korkuyorum ben de..36 gibi suni sancı verip doğumunu başlatırım dedi doğum olursa olur olmazsa sezeryan olacaksın dedi inanki ben de senin gibi hiçbir şey bilmiyorum burada bekliyim okuyim bari
Dlktds11 HKE inşallah bizimde öyle olur… Yarın başka dra daha görünücem… Bnm kilomda fazla olduğu için riskli dedi… Çok kafam karıştı
Dlktds11 SlmMlk bugun gittim bebeğin kilosu 1950 gr cuma yine gel nst giriceksin dedi ciğer geliştirici iğne vericem dedi… Sizin bebeğiniz nasıl.. Kuveze girdimi.. Ben şuan 32+3 günlük hamileliyim
Adile2727 SlmMlk SlmMlk sizde iğne sonrası yan etki oldumu belinizde ve karnınızda ağrı oldumu ben bugün vuruldum belimde ve karnımda bel ağrısı oldu
Basak0503 Dlktds11 inşallah bebeğin sağlıklı olarak vaktini bekler. Bende tam 32. Haftada doğum yaptım kilosu 1970 ti ama doğduğunda 1340 tu şok olmustum. Ciğer geliştirici iğnelerini ertelemeden vurulun bence
SlmMlk Dlktds11 benim kızım da 1.950 gram doğdu benim tamamen suyum bittiği için nefessiz Kalmıştı o sebeble 14 gün Kadar kuvezde kaldı şuan durumu çok iyi çok şükür 14 aylık oldu yürüyo
Curcu Ben bu ay çok az su içebildim. Az su içmek de bebek de su azalması yapabiliyormuş haftasonu kontrolüm var ama endişelenmeye başladım. Sizin doktorlarınız neden azaldığını söylediler mi acaba? SlmMlk Gokcecelik Tospiikkk Dlktds11
Adile2727 Basak0503 bende 31 haftalık olucam bugün ciğer geliştirici iğne vuruldum iğneden sonra belimde ve karnımda sancı olmaya başladı sizdede böyle bir durum oldumu iğneden sonra
Basak0503 Adile2727 ben vuruldugumda öyle bişey olmadı canım ve ben vuruldum 1 buçuk saat sonra acil sezeryana alındım
Adile2727 Basak0503 anladım cnm ben de endişelenmeye başaladım doktorumla görüştüm sancı yapmaz iğne dedi
Dlktds11 Tospiikkk bnm arkadaşım 36da doğum yaptı bebeği çok sağlıklı kuveze bile almadılar…inşallah hepimiz ki sağlıklı olsunlar
Gokcecelik Dlktds11 35 gun yoğun bakimda kaldı şimdi iyi çok şükür ama prematüre bebekler sıkı takip altında oluyorlar bizde öyleyiz birkaç tanı kondu insallah onlar da geçecek 🤲 sizin bebeginizde sağlıklı, vaktinde gelsin inşallah ama kesin erken doğumsa mutlaka ciger geliştirici olun ben 8 doz oldum yavruma çok faydası oldu
Dlktds11 Gokcecelik çok şükür🤲dahada sağlıklı olsun inşallah… Yarın Bi dra daha görünücem belki Bi kaç dra daha görünüm diyorum
Gokcecelik Bebegim4 merhaba 35 gün yoğun bakim sonucu evimizdeyiz çok şükür 🤲 kontrollerimiz devam ediyor dağa iyi olcak insallah. Teşekkür ederiz bizi unutmadığınız için 🥰
Basak0503 Dlktds11 ne kadar karnında durursa bebek o kadar iyi, inşallah herseyin yolunda gider iğneler faydalı olur, benim iğnemin üstünden 24 saat geçmediği için etkili olmamıştı ama rabbime cook şükür entübe olmadı yavrum, çok güçlüydü benim kızım😍💗