_Herkese merhaba güzel anneler 🙋🏻♀️ 6 senelik mücadelemin sonunda (4.tüp bebek transferimde) bebeğimi kucağıma alacağım günü bugün dr um belirledi.__Bambaska bir duygu seline kapıldım,heyecan sardı☺️ Bugün 37+0 ız. 38+2 de sezeryan günümüz 🎉🥳 Sezeryan tarihi belli olan annelerimiz sizin tarihler ne zaman ve kaçıncı haftanıza denk geliyor? Var mı 6 Ekimde benimle aynı gün doğuma giden🎉😍