Pembe_duslerr Ayselina ikinci gebeliğim ilkindede bundada lansinoh kullanıyorum.hiç yara olmamıstı ilk bebegimde bakalım inşallah bundada olmaz
Ayselina Pembe_duslerr inş inş canım benimde ikinci gebeliğim birincide oğlum hiç emmedi sürekli memeyi reddetti inş bu emer hazırlıklı olmak istiyorum 😊
Pembe_duslerr Ayselina inşallahhh🙏 Gerçektrn her cocugun hem dogum anı hem dogumdan sonrası farklı ve yıpratıcı oldugu zamanlar oluyor.Güzel ömürleri olsun inşallah 🙏