Tubiikkoo Zeyyyn yo yo baya kasıklarda hissediyorum ara ara yukarda göbek deliğinin altında hissediyorum sadece Acaba döndüde haberim mi yok 2 hafta önce gittiğimde makat gelişiydi
Tubiikkoo Zeyyyn dönmüş olsa biz anlar mıyız benim ilk gebeliğim tecrübesizim ama bebeğin hareketleri hep sağ tarafımda ve alt karnımda daha çok bide oturduğum da felan kasıldığı zaman göğüs kafesimin altında hissediyorum kasılmayı
Zeyyyn Tubiikkoo benmde ilk gebelik ama döndüğünü şeyden anlamıştım vajinada tekmeler kesildi göğüs altımda batma lar hissettim dik otururken batma filan oluyordu
Tubiikkoo Zeyyyn O zaman desenize benimki hala makat gelişi 🤦🏻♀️ bakalım haftaya pazartesi öğrenicez 33+1 olacaz o zaman