Kubra-66 sabah 7 de doğdu çok şükür normal doğum oldu 😊 biraz sancılı oldu ama çok memnun kaldım çok tatlıydı herkes ebeler odalar olsun. Tansiyonumu takip ettiler ama sezeryana almadılar fitil koydular akşam 7 8 gibi sancılarım vardı zaten sıklaştı sonra birkaç saat sonra çıkardılar onu iki tane büyük serum taktılar. Açıklığım hiç ilerlemedi hep bir iki santimdi. Gece 5 gibi kendiliğinden suyum geldi sonra sancılarım çok sıklaştı sonra da iki saat içinde doğdu valla anlamadım annem dedi birden başı gözüktü hemen odaya toplaştılar 5 dakika sürdü doğumum 🥰sormak istediğin bişey varsa cevaplarım canım 🥰