guzellanne merhaba bende de risk var, normalde tansiyonum hep 9/6 dır, doktor 13 ü gördüğün zaman hemen gel dedi. zehirlenme bir anda olmuyormuş içiniz bu konuda rahat olsun. Ben bir anda bebeğe bir şey oluyor sanmıştım internetten okuyunca. Tuzsuz yiyin bol su için, tansiyon çıkınca dinlenin. tabi sonuçlarla hemen doktora gidin 3 günde bir kontrol ediyorlar riskli görürlerse