Merhaba ben de pcosu adet düzensizliği için gittiğim bir zamanda öğrendim, doktorun cümlesi sen tedavisiz hamile kalamazsındı.. Kulaklarımda aylarca yankılanan ses internetten yaptığım araştırmalar beni iyice strese sokmuştu. Üstelik daha öncesinden hiç bebek istemedim de.. Derken birkaç dr ile de görüştüm seviyesi az , sorun görmüyoruz deselerde tedavi istedim. 2 ay tedavi görüp olmayınca ara verdiler. Eşim de ben de çok üzüldük ama bu esnada ben diyet ve günlük yürüyüş yaptım 10 kilo verdim 4 ayda. Sonrasında bir @Birgebeningunlugu nü gördüm çok güzel bilgiler paylaşıp motive ediyordu ondan ovülasyon testi aldım denediğim 2. ayda hamile kaldım inşallah sağlıkla kucağıma da alırım.
Uzun yazdım çünkü hayatı kendimize dar etmiştik kimse böyle olsun istemem.. İnternetten araştırma olumsuz yorumları okuma bile.. Rabbim güzel bir zamanda kucağını doldursun. Zamana bırak lütfen 😊