Bende de bekarken doktor polikistik över var demişti kilo alma diye uyardı evlendikten yaklaşık 1 buçuk ay sonra gittiğim doktor da polikistik değil Multikistik over var dedi ama iki doktor da hamilelige engel olduğunu söylemedi benim de canım çok sıkılmıştı ama evlendikten 2 ay sonra 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim doktor hamileliğe engel demediyse canını sıkma canım rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah ❣️