Deletedmom15257
[bilinmeyen] cokkk güzel okudum cokkk güzel maşallah paşamıza ve güzel annesine rabbim annalı babali büyütmeyi nasip etsin 😘😍bu arada ben kendi doğum hikayemi yazsam herkes doğumdan korkar 🤣🤣🤣en iyisi yazmamak prensesimin iyi olmasını beklemek
hande123
Deletedmom15257 durum ne şu anda bebeğin nasıl canım
Elifim
Deletedmom15257 canım ya doğurdunmu sen kaç haftalık doğdu bebişin yorumlarına arada denk geliyodum
Deletedmom434
[bilinmeyen] yaa 😍😍😍 darısı başımıza inşallah sağlıkla büyüsün kuzuşum
Deletedmom15257
[bilinmeyen] ne alaka lannnn😡😡milletin seninn gibi güzel hikayelere ihtiyacı var
Deletedmom434
[bilinmeyen] amin 🙏🏻🙏🏻
Deletedmom15257
[bilinmeyen] kız benimki çok değişik çok farklı cookkkk ters giden bi doğumdu 😀malum çok erken geldi
Deletedmom15257
[bilinmeyen] hee yaaa sabırsız kedi yavrusu kızım 😍iyi olsunda bisi olmaz erken gelsin 😍
Deletedmom15257
[bilinmeyen] 😍😘😘bende sana kuzum benimmmm
Deletedmom15257
[bilinmeyen] kız benimkinin başı gözü burnu bi yerde 🤣erik kafalı avucuna girmez
YasinMerveYaln
Deletedmom15257 canım görünce sormadan geçemedim nasıl oldu Bebek 😊
Deryak
Deletedmom15257 ay adınızı görümce merak ettim bebek nasıl iyi mi
Yarenimm
[bilinmeyen] Masallahh goz un aydın cnm darisi bana insallah dua et lütfen haftaya nasipse bende kavusuyorum🤗❤❤
Lonelinesss
[bilinmeyen] maşallah kız destan yazmışın 😂😂
Azrasare
Sağlıkla büyütmeyi nasip etsin Allah’ım😊 ilk oğlunuz kaç yaşında öğrenebilir miyim ?
Yarenimm
[bilinmeyen] amin cnm cümlemize insallah
Lonelinesss
[bilinmeyen] darısı bizim başımıza😊😊 rabbim sana bağışlasın inşallah.
Lonelinesss
[bilinmeyen] 😊💖
Eby8893
[bilinmeyen] okurken yaşadım resmen hem eğlenceli hem tedirgin neler olmuş öyle :)
Nebiyeee
[bilinmeyen] canım.Allah anali babali buyutsun❤ benim anlamadigim daha 36.haftada niye dogurmak için o kada cabaladin ki zamanin varmis daha 37 nin oncesi premature sayiliyo zaten
Anneyim
[bilinmeyen] maşallah cok sürükleyici bi hikaye olmuş sıkılmadan okudum valla allahım evladını sana bagişlasın maşallah saglıkla büyütün. Inşallah
Deletedmom15257
YasinMerveYaln ayni inanki cnm hicbir değişme yok dr hep bekleyip görücez diyo
Elifelik
[bilinmeyen] peki sezeryanla olan doğumunuzun üstünden ne kadar süre geçti acaba bide ikisinidd tecrübe etmiş biri olarak hangisi daha rahat geçti
Gzdtkn
Rabbim sağlıklı hayırlı analı babalı büyütsün inşallah. Acaba perine masajını tam olarak nasıl yaptınız ? Bide kendiniz mi yaptınız ? He bide hergğn mü yapılıyor doktora sormam lazımmı bunu yapmak için ? Bide kaçıncı haftada başladınız :) bitmedi sorularımda yahu ne çok sordum hakkınızı helal edin. İlk doğumum normal istiyorum kolaylaştırmak içinde sürekli araştırıyorum yapanı okuyunca merak ettim 🙏🏻 @[silindi]