Sehnur iki oğlum. Vardı inşallah değişmezse kızım olacak geçenlerde kontrolde eşim tekrar sordu göremiyorum dedi 🥰🥰🥰 var ya çirkinleşmedim ama karnım normalde küçük olurdu bunda kocaman oldu 32+1 deyim ama doktora göre 5 günlük ilerde oturup kalkamıyorum ilk gebeliğim gibi son aylarım çok sakat geçiyor 🙈 yine sabahtan beri toplandı içerde yerde değiştirmiyor ☹️