rsm_0026 Sehnur aaa bnde hiç görmedm sadece bir defa gördm göstermedi hanımefendi kendisini🙃 çillermde mevsimsel bnm dönem dönem çıkar gider çktıgı dönem çirkinlik dönemim🙈
Sehnur rsm_0026 hahaha o zaman hamilelikten dolayı değil seninki de 😂 benim de öyle bi kere yandan gösterir gibi yaptı o kadar devamı doğumda dedi 😂
Fenciilknurhoca Sehnur ben yemek yaparken telefondan açarım müzik dinlemek yerine Yusuf suresi, Meryem suresi, Yasin suresi dinlerim hergün hem yemeğe maneviyat katiyor hem bebişim de dinlemiş oluyor.
Sehnur yeniannna34 yok ben bundan sonrasını Rabbim isteyene versin diyorum hamilelik çok zor bitane olsun da yeter 😂
rsm_0026 Sehnur cinsiyetni bile çook geç gösterdi hala içimde tereddüt var acaba erkk mi diye korkmuyor değilim 😐😊
Fenciilknurhoca Sehnur doğuma az kaldi ise Meryem suresi dinle bol bol 😊 doğumu kolaylaştırır inşallah bi avazda kurtulursun 🤲🏻🌺
rsm_0026 Sehnur bnce bizim bebekler aynı huyda 😝 şuanda 3 günde bir kontrldeym çok yoruyor inş dogunca akıllı olrlar ya
Seymagedik Beni gören herkes ama herkes erkek dedi bı kişi bile kız demedi usg de ayrıntılı usg da kız dediler geçen hafta yine sordum kız dedi 38 haftalık gebeyim kız yani yüzüm ve gobusum esmerlesti cirkinlestim sanırım☺️
Sehnur rsm_0026 kaç haftalıksın ki ben gitmiyorum ya kontrole 38. Haftada gidicem hastane uzak bana bide özel olduğu için sezeryana meyilli bi hastane çok gitmek istemiyorum 😂
rsm_0026 Sehnur 38 haftalıgım ama yakın takibe alınan bir gebeyim bebegmde gelişim geriliği vardı diye ama toparladı artk gerileme durumu önmli değil dedi ilk gebeligim oldugu için gözetim altında tutuyor