esmanuronur kangrenleri temizledi ondan bir kac gun sonra kuculmeye basladi, diyorm ya 81 gun oldu hala iyilesmedi, yasadiklarim kabus gibiydi ki hamileyken neler cektim 2 haftada 5 kilo vermistim😓 feryat ederek agliyordum acisindan,ne uyku uyuyabiliyodum ne oturabiliyodum ne uzanabilliyodum,keske sezaryen olsaydim tam duzelmisken normal dogum yaptim ikinmaktan cikti, hamileyken disarda bir sey yoktu..ameliyat konusunda cok kararsizim iyilesmedigi de oluyomus.. sanciliymis bayagi iyilesme sureci o bolgede cok fazla sinir oldugu icin😓 cok cok dua ettim hamileyken ve lohusayken bu hastaligi cekenlere ve tum hastalara, gercekten cok zor😓 diyorum ya ben her seyi kullandim, daflon 2 paket kullandim simdi yine iciyorum,surekli farkli kremler aliyoruz asiri inatci iyilesmeyen😓 ama agzi yapmiyor cok sukur en buyuk tesellim o.. ins sizin de kendiliginden gecer🙏