sheyda1991 ben doğumu orda düşünüyorum benimde sonlandırma orda oldu zaten ilk o zaman gitmiştim o hastaneye 3 gun kaldim orda 2 kişilik odadaydim ama tek ben vardım birde refakatcim pandemi nedeni ile hemşireler doktorlar o kadar iyiydiki bebek gibi davranıyorladi hijyen süperdi bana orda erkek doktor denk gelmisti kimdi bilmiyorum ama harika bir doktordu Dogumum nasil olur bilmiyorum insallah yine aynı şekilde iyi insanlarla karşılaşırız kimisi çok kötü insanlara denk geliyor bütün cam sakura doğum hikayelerini okudum kimisi çok memnun bende memnundum şuan nasıl olur bilmiyorum 😊