yeniannna34 doğumu orada mı düşünüyorsunuz siz de? Doğumu nasıl yaparlar bilmiyorum ancak benim operasyonum orada gerçekleşti ve herkes çok ilgili, her saniye ulaşılabilir ve gerçekten insan denecek insanlardı. Hiçbir terslik görmedim ve koşullar ameliyathane gayet iyiydi. Öncesinde de ufak bir operasyon geçirmiştim orada yine çok iyiydi hepsi