Benimde göbeğimde tüylenme çok oldu maalesef 🙈 Hatta tüm vücudumda aldıktan sonra çok çabuk çıkmaya başlıyor tüyler. Bebeğimizin cinsiyeti kız. Bende araştırma yaptığım zaman kıza hamile olanlarda daha çok olduğu yazıyordu. Bilimsel açıklamasıda kız anne vücudundaki östrojen hormonunu (kadınlık hormonu) çektiği için annede testosteron hormonu (erkeklik hormonu) daha fazla oluyormuş bu da ekstra tüylenmeye neden oluyormuş.