Mhtpp Kızlar merhaba 9+3 deyiz bende çok fazla kaybetme korkusu var ilk gebeliğim ama sanki birşey olacakmış gibi geliyor ve bebeğe bağlanamıyorum eşim benden daha çok hevesli öğrendiğinden beri ufak tefek şeyler alıp geliyor ama ben bebek mağazalarının önünden bile geçmek istemiyorum benim durumumda olan var mı ?
Kaderburr Mhtpp neden negatif dusunuyorsunuz,Allah size anne olma şansını vermiş bi kere sevineceginize, böyle şeyler düşünüp kendinizi yormayin
Bahar54 Mhtpp bende de bu tarz bi korku vardi 7.ayima kadar hicbise almadim.Cevremde de o zamanlarda bebegini kaybedenler oldu o yuzden heveslenmek istemedim:/
Esra___ Mhtpp ben de sizin gibiydim şuan 24 haftalığım hala aynıyım resmen zehir ediyorum kendime ben değişemedim siz yol yakınken kafanızdan atmaya bakın çok zor oluyor inanın 😔
Pinkmom Kaderburr Üzgünüm dememiş kaybetme korkum var demiş.Elinde olan bir durum olmadığına eminim.Bunuda ancak yaşayan anlar. Mhtpp Allaha emanet et canım,yapacak başka bişeyimiz yok çünkü.Böyle düşünerek kendini rahatlatabilisn.
Mhtpp Bahar54 evet tabi çevre etkenler de oldu doğmadan birşey alma bak sonrası zor olur vs vs. Allah yardımcımız olsun inşallah
Mhtpp Esra___ sanırım öyle bi anda atılmıyor kafadan ya bak sen yolu bitirmek üzeresin Allahım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
Kaderburr Pinkmom üzgün olduğunu söylemedim zaten, kendisini yormamasi gerektiğini beyan ettim, tabiki hepimizin korkuları var ama Allah'ın elinde olan bir durum yapacak birşey var mı ki?
Mirage06 Mhtpp canim hic kotu dusunme kotuyude cagirma benim bu 3.gebeligim ilkini ogrendigimin ertesi gunu kaybettim ikincisinide 10.haftada kaybettim ama ona bende baglanamamistim surekli korkuyordum arkadaslarim sevinirken ben hayirlisi diyordum sanki cocuk benim degil gbi davraniyordum ve kaybettim en cok ben uzuldum elbette.. simdi ucuncuye gebeyim cok koruyup kolluyorum hissettir kendini etkileniyorlar bence.. hayirlisiyla kucagina alirsin insallah
Mhtpp Mirage06 işte bende öyleyim sanırım çevremdeki insanlar benden daha çok seviniyor bu seferde bebeğime haksızlık ediyormuşum gibi geliyor bilmiyorum ne yapacağım
Ummi Mhtpp bende 24 haftalik oldum ama doktra gtcegm gun ödüm kopuyor diyeblrm bisey cikcak diee ama hep kuruntu raht ol Allaha emant et bebegini allaha tevekkl ett ben dua ediyrm hep bebegim sana emanet Allahim die bebeklerimizi korusun rabbim bi an once saglkla sihhatle kucagmza alirz insaalah
Mhtpp Ummi aminnn canım inşallah sağ Salim kucağına alırsın hepimizin canı Allah’a emanet inşallah sağ Salim gelirler
Derya341986 Bende de var ama benim bir kürtajım var maalesef allahım affetsin ben çok istemesemde . Ama bağlanamamak değil ben çok bağlandım bendeki sıkıntı o 😰
Dml1234 Mhtpp canım daha onu hissetmeye başlamadın şuan hala karnında aynı boyutta birazda ondan bende hissetmye başlayıncaya kadar sanki hamile değilmişim gibiydim ondan sonra ona bişeyler almaya başladım ama kötüyü düşünme onu koruyacak mükemmel bir annesi var neden ona birşey olsun
Mhtpp Dml1234 Canımm çokk teşekkür ederim 🙏🏻 güzel dileklerin için Allahım hepimizin yavrularını korusun inşallah