Ben 42 ile hamile kaldım 27 haftalık hamileyim 50 kg oldum doktorum 10 kilo alman yeterli demişti triodim var o yüzden ilac kullanıyorum ondan kilo aldım bence çünkü yememde hiç değişiklik yapmadim yani birazda bünye meselesi kuruyemiş bol salata hep protein aksine abur cuburdan ve yagli yiyeceklerden tiksindim