Zeynepnurr Bende yarın 23 haftalık olucam 1.5 kilo aldım. Arada kaçırdığım oluyor tatlıyı özellikle. Ama günlük yürüyüş su içmemi yemekleri dengelemeyi eksik etmiyorum. 73le gebe kaldım bu sabah 74.4 çıktım bazen 73 kusur çıkıyorum tam almışta değilim herhalde. Ama dikkat ediyorum bebeğiminde gelişimi iyi çok şükür. Birde ben gebelik öncesi epey kilo vererek hamile kaldığım için dikkat ediyorum gereksiz kilo almayayım diye