Eveet ben de doğurdum kızlar, 20 eylül sabah 6, 40 gibi uyuyorken birden suyumun geldiğini hissettim, ayağa kalktım durmadan akıyordu (öncesinden suyun geldiğini anlar mıyız diye konuşuyorduk burda, anlarız kızlar birden bardaktan boşalır gibi geliyor ve tutamıyorsunuz). Eşimi uyandırdım, sakin olmaya çalıştım, lavaboya gittim çamaşırımda çok kan vardı baya öyle leke gibi değil, çok korktum, çünkü nişan dedikleri şeyin leke gibi olduğunu söylüyorlardı,bu baya dolu bir kandı. Ara ara suyla beraber de geliyordu. Neyse duş aldım kahvaltı yaptım saat 9 da hastaneye gittim, doktor muayene etti 3-4 cm açıklık var gayet iyi dedi, 9 buçukta suni sancı takıldı, nstye bağladılar, benim sancılarım sıklaştı, 2 dkda bire düştü, ebe geldi 5-6 cm dedi, daha var dedi ama 10 dk sonra ıkınma hissi geldi, ben lavaboya koştum bir şey yok, geri geldim ebeyi çağırttım gelmiyordu daha süre var, açılmanı kontrol etmek istemiyorum, fazla kontrol ödem yapar dedi, ama ben inandırmaya çalışıyorum bebek geldi diyorum, (çünkü burda hep ıkınma hissiyle tarif etmişlerdi doğumu, iyi ki de biliyordum bunu, yoksa bakmıyordu) zorla baktırdım, tam açıklık dedi, hemen doğuma gidiyoruz dedi, doğumhaneye gittik, yatırdılar, sancın gelince ıkın dediler, ben artık tuvalet olmadığını bildiğim için çok rahat ıkınmaya başladım, (çünkü başta tuvaletimi yaparım korkusuyla ıkınmıyordum). Birkaç ıkınmadan sonra bebeğim geldi. Sancı sürecim uzun değildi, çok çekmedim, son dklar dayanılmaz oluyor ama inanın Rabbim güç veriyor, Rahat kısa süren bir doğum sürecim oldu, umarım herkesinki daha da güzel geçer. Bu arada 35ten beri bebeğim kanala yerleşmişti erken doğum riski vardı, ama 38+4te geldi, yani sizin de böyle riskiniz varsa çok korkmayın, beni çok korkutmuşlardı, gelen her sancıyı her bel ağrısını doğum sanıyordum, ama uzanarak yatarak 38 e dayandık, bir de merak edenler için bebeğim 2995 gr 47 cm doğdu. Kilosu hiç az değil korkmayın, öabuk toparlıyorlar yaşıtlarına yetişiyorlar, açıkçası biraz küçük olması da doğumu kolaylaştırdı :) herkese sağlıklı bir hamilelik süreci ve kolay doğum diliyorum ❤️❤️