MrsMavis 2801 nasıl kullanıyorsunuz günlük olarak kaç kere veya düzenli bir rütininiz varsa benimle de paylaşır mısınız
2801 MrsMavis genel de gece yatmadan önce kullanıyorum düzenli olarak hep kullanmadım bir de bazen karnım çok gerilince farkedip hemen sürüyorum ve günlük 2,5 litre su içmeye borçluyum bence 🙏🏻
NaileCryn Kubraozd doktorum bi sorun yok dedi canım zaten çatlaklarım çok olduğundan bütün yağları kullanmayı bıraktım lieracı kullanıyorum sadce onuda o kadar para verdim die sürüyorum zaiiii olmasın 😁😁
Mervantis Kubragumus bio oil kullanıyorum 6.aydan beri ama şuan 30.haftaya giriyorım sabah akşam sürmeme rağmen çatlıyorum herkes çok övmüştü öok mmenun kalanlar var ama bende artık tamamen ciltle ilgili olduğuna ikna oldum
Ozgedrnn Kubragumus ben 4 ayımdan itibaren lierac ve bio -oil kullanıyorum şu an 34 haftadayım henüz bi çatlağım olmadı tabi doğum sonrası nasıl olur bilmem ama şu an ikisinden de çok memnunum ve kesinlikle tavsiye ederim yorumları da çok iyi memnun kalan çok bende o yüzden almıştım
Elifgoktug1 Kubragumus ilk gebelikte çok şey denedim lierac mustela vs en güzeli ve en uzun nemli tutanı bio oil şimdi bundada bio oil kullaniyorum
Cemilef92 Kubragumus 20.haftamdan sonra badem yağı ve Lierac kullanmaya başladım, 30 haftalığız hiç çatlak yok şimdilik, bundan sonra çatlar mıyım bilmiyorum çatlayanlar kaçıncı haftadan sonra çatlıyor acaba ?
gozde3592 Kubragumus 31 oluyorum bir gün sonra ben lierac kullanıyorum iki günde bir ve bio ill kullanıyorum iki günde bir henüz bi çatlagım oluşmadı çok su tüketiyorum ablam ve annemde yok bendede olacak gibi durmuyor bakalım burlikte görecez🥰🙏🏻
gozde3592 gozde3592 ve 13 kilo aldım😢🤣zayıflıgımdan esir kalmadı şimdi🤣allahtan sadece karnıma büyüyorum inşallah verebilirim sonrasında🙏🏻
hlalclk- _yagmurcuum_ bacaklarımda çatlama oldu bnm de o kilodan bnce bnde 7 aylığım bio oil kullanıyorum doğumdan sonrada kullan etkisi büyük 😉
Melos1 Kubragumus canım vücut müsaitse her türlü çatlarsın. Ben başından beri sadece bebe yağı kullanıyorum 27 haftalığım suanda yok çatlağım sonrasında olurmu bilmem ama cok kaşınıyor kaşımamaya calısıyorum ovalıyorum devamlı bebe yağıyla
gozde3592 Cerican kremi ambalajından açtıktan 6 ay süre boyunca tüketilmeli diye biliyorum ben tabi sizi yanlış yönlendirmek istemem benim bildiğim bu