Dilaraeslem Kubragumus lierac kullandım Hindistan cevizi yağı kullandım bio oil kullandım zeytin yağı kullandım. bebek yağı kullandım 36. Haftanın sonuna geldim hiç çatlak yok. Ne kullandığınızın önemi yok önemli olan cildi nemli tutmak. (Kuru cilt çatlar çünkü) ve tabiki ne kadar krem yağ sürersek sürelim cildin nemli kalması iÇin bol su içmeye özen göstermeliyiz. 🌸🌸
Akgunesinem Kubragumus merhaba ben kayısı çekirdeği yağı kullanıyorum tüylenmeyi de engelliyor ve uzun süre nemli kalıyor
EbrarGK Herhangi bir krem almadım ilk zamandan beri vazelin ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum bol su içiyorum 37 haftadayım şu an hiç çatlağım yok ☺️
Ozgeleo-07 Kubragumus merhaba 37+5 haftadayım hıc çatlağım olmadı gebelıgımı ılk ogrendıgıgım günden beri badem yağı vazelin bioil mustela ve kantoran kullandım hıc çatlağım yok 16 kılo aldım düzenlı olarak her gün surmenjzı öneririm
Sevil_87 Benim ikinci hamileliğim ilkinde de şimdi de mustela çatlak kremi kullandım hiç çatlağım olmadı
Babybella Ben sadece Hindistan Cevizi yağı sürüyorum 35. Haftadayim derim esnek olmadığı halde catlamadi. Tabi son hafta çatlayan bile varmış. İns olmaz.
Ilknurum2778 Çatlaklar için kullanılan Hindistan cevizi yağı kıllanma gibi bir durum yaptı mı hanımlar ? Çok besleyici olduğu için kararsız kaldım
Seragurkan Kubragumus 3 aydan sonra karnım büyümeye başlamadan öncesinde başlamış oldum. Lierac kullanıyorum ama sadece bununla yetinmiyorum. Her duştan sonra dalanın zeytinyağlı kremini muhakkak kullanıyorum. Öğlenleri yağ karışımı yaptım aktardan onu kullanıyorum. Gece yatmadan da lierac sürüyorum. Hiç aksatmamaya çalışıyorum ki düzenli kullanırsam etkisini görmek için. Şuan 33 haftamdayım cok şükür çatlağım oluşmadı. Ama son haftama kadar ne gelişir bilmiyorum. İnşallah bu şekilde devam ederiz. Birde karnımız büyüdükçe kaşınmaya başlayacak tırnaklarınızla kaşımayın sert derim. Bana büyüklerimden verilen bir tavsiye 😅
Kubraozd Kubragumus bio oil kullanıyorum canım son aya kadar sıfır çatlakla geldim malesef son ay çatlağım oldu bir anda az oldu ama oldu 🙈 NaileCryn canım yalnız sarı kantaron yağını çatlak görünümü nü azalttığı için bende kullanayım dedim araştırdığımda emziren anne ve hamilelerin kullanmaması gerektiği yazıyordu
NaileCryn Kubraozd doktorum bi sorun yok dedi canım zaten çatlaklarım çok olduğundan bütün yağları kullanmayı bıraktım lieracı kullanıyorum sadce onuda o kadar para verdim die sürüyorum zaiiii olmasın 😁😁
Pinarrsu Kubragumus 5.aydan sonra bio-oil yag kullaniyorum, hergün, diz.arkalari,.karin, kalça, sürüyorum. 36.haftama girdim şükür suana kadar bisi olmadi.. Fakat vucudun kuruysa illaki catliyor sanirim,.mümkün oldugunca nemli tutmaya calis tenini 🙋♀️
Seymagedik Kubragumus lierac kullandım olmadı ama bacak kısımlara surmedgim için orda oldu göbeğimde hiç yok
Didemf Seymagedik bende de aynısı oldu bacaklar çatladı göbek te çatlak yok bio oil ve lıerac kullanıyorum şimdi
Zann2606 Kubragumus valla çok pahalı diye vazelin kullanıyorum bide bebe yağı kullanıyorum 7.aydayız bakalım inşallah böyle devam ederse sorun yok
Havva5853 Kubragumus çatlak olayının tamamen genetik olduğunu düşünüyorum. Annenizde çatlama olduysa mutlaka sizde de oluyor. O yüzden kremlere bir ton para vermeyin. Benim tavsiyem zeytinyağı, Hindistan cevizi yağı ya da vazelin ile vücudunuzu nemli tutabilirsiniz. Bol su içmeyi de unutmayın derim. 🤰🏼
sevtapsahintekerek Kubragumus bende 35 haftalığım daha çatlamadım insallah da olmaz ara sıra sadece hindistan cevizi sürdüm biraz da vazelin umarım olmaz 10 kilo aldım belki onların etkisi belki de vucudm da olmadı bilemedim 🤷♀️ Normalde çatlamaya da meyilli vücut yapım da bakalım ne olacak 😬