Ceyda000 aşılama yapılıyor yani canım hakkında hayırlısı olsun o iğneden 3 kez kullandım olması ovitrelle çatlatma iğnesinden 7 8 defa kullandım zamanlı ilişkiden olmadı canım rahim tüpü filmi çekildim gonalf olmadan rahim filmi çekildim gonalf kullandım fakültede 3 kez tüp bebek merkezinde eşimden alındı bana transfer yapıldı olması umudunu kesmiştik eşim bana ben çocuğum olmuyor diye üzülüyordum tüp bebek deniyelim dedim kayınvalidemde bu hocaya gidin diye eşimle kavga ediyordu eşimi odaya çektim aşkım ölümlü dünya anneni kırmaya gerek yok babamla konuşuyum gidelim 400 500 lira bizi bastırmaz sabah erkenden gider geliriz dedim eşimde TM görüş dedi babamla görüştüm babam Adana’da araştırdı haftaya yola çıktık eşimle izin gününde annem o gece rüyasında bir kız çocuğu görmüş sarışın kıvırcık saçlı eşime benzediğini söyledi ben abdesimi aldım duamı ettim rabbim ben seni niyet ederek senin kapın olarak geliyorum boş çevirme beni diye Adana’ya gittik geldik 2 hafta geçti ben kayınvalidemlerle bir oturuyorum 9 yaşında görümcem var okulda düşmüş karnı şişmiş sağlık ocağına götürdüm o sırada ebeme günüm geçtiğini söyledim ebem hemen test yapalım dedi kan verdim eve geldim ama kimse kan verdiğimi bilmiyor görümcemede sakın kimseye söyleme dedim sabaha kadar dkka başı eşimden gizli netten kan sonucuna bakıyorum sabah herkes işe okula kayınvalidem ekmeğe gitti bende hazırlanıp kan sonucunu almaya gidecem sonra bir kez daha girdim nete baktım beta değerim 1200 bilmem ne hemen ebeyi aradım oda bilgisayardan baktı gözünaydın gebelik var dedi direk babamı aradım babam annemle tatildeydi babam bağırarak odadan çıkmış annem aradı kızım iyimisin baban odadan bağırarak koşarak çıktı diye iyin anne torun geliyor dedim annem orada ağlamaya başladı kayınvalidemi eve çağırdım elini öptüm torun geliyor dedim oda ağlamaya başladı eşime söylemedim eşime sürpriz yapmak istiyorum çünkü eşimin umudu tükendi tek çözüm tüp bebek diye bakıyor üstümde nakit pek yok eşimin ek kartı var çekim yapsam mesaj gidecek ben ondan habersiz bir yere gitmem para alacak çok kişi var ya işte yada tatilde abimi aradım evdeyim dedi aşağa in dedim oda annemgilin kapsının önündeyim dedi geliyorum bekle dedim abimden para istedim ne kadar lazım karttan çekiyim üstümde az var dedi ne yapacaksın dedi Erkan’a sürpriz yapacam dedim ne süprizi sizin evlilik yıl dönümüz geçti Erkan’ın doğum günüde geçti dedi abi dedim dayı oluyorsun dedim abim boynuma sarıldı ağladı ben kendi çocuğuma sevinemedim senin için buruk diye çok şükür rabbime dedi kendi çocuğumdan çok buna sevindim dedi o zaman dedim bir kızım olacaksa önce abisi olsun böyle diye dayısının parası feda olsun birtanesinde dedi süprizi hazırladım eve geldim görümcelerim beni arıyor kayınvalidem söylemiş sokakta karşılaştık 12 yaşında biri 9 yaşında koşarak geldiler ağlıya ağlıya helak olmuşlar yavrularım zaten yenge annem bizi kandırmıyor değilmi diyor yok yengem doğru diyorum inanmadılar saat 3 eşim geldi arabayı park etti yatağın üstüne kutu hazırladım koydum kamerayı da kenara ayarladım sana gelmiş bilemem aç bak dedim açtı baktı gerçekmi bu dedi evet dedim inanmadı dondu kaldı iyimisin dedim geri katlayıp kutuya koydu hazırlan hastaneye gidiyoruz dedi zorla hastaneye götürdü doktor diyene kadar şoktaydı doktordan duyunca ağladı kızımda böyle öğrendim kızım doğdu 5 6 aylık oldu eşimle konuştum aşkım bir tane kardeş yapalım sonradan olmadı derdi olmasın tek kalmasın dedi eşimde haklısın dedi 6 ay korunmadık olmadı hocanın verdiği Muskadan birini takıyordum diğeri kızımda takılıydı kayınvalidemle börek yapıyoruz anneme söyledim olmuyor anne gene kaç ay oldu dedi getir muskanı açıp bakalım dedi yazılar duruyormu diye açtı baktı yazılar duruyor hocayı ara dedi aradım hoca iki muskayı takamamı küllü sudan içmemi söyledi öylede yaptık nisan ayında aradım mayısta hamile olduğumu öğrendim ikiz olduğunu öğrendim abim şimdi diyor hoca ne hocaymış korkmaya başladım diyor aslında üçüz dendi başta kesenin biri gelişmedi ikiz olarak devam ediyoruz iki tane oğlum olacak allahın izniyle bu kadar yazdım kusura bakma belki sanada bir umut olur ben o Adana’ya giderken kayaların ortasından ağaçların çıktığını gördüm dedim ki rabbim o kayanın başından o ağacı nasip ettin banada hayırlı sağlıklı evlatlar nasip et diye çok dua ettim rabbim dualarımı kabul etti inşallah hayırla dileyen herkese nasip etsin rabbim kimseye evlat acısı yokluğu göstermesin kimseyi evlatla sınamasın 🤲🤲😘😘kusura bakma çok uzun oldu